Senaste tiden huuum..

Vissa ser bloggandet som ett yrke. Något jag aldrig kommer förstå mig på... Man har inte något viktigt och intressant att komma med 5 gånger om dagen. Att du köpt ett nytt linne? Det är lika viktigt som en fjärt i rymden enligt mig. Men men. Jag bloggar då och då, bara för att hålla bloggen vid liv.. Så ni inte tar bort mig från "favoriter" och tänker..... hon bloggar ju ändå inte... Delete *klick*.
När du minst anar det, då kommer jag med något "nytt".

Vad har jag gjort på senaste tiden då?
Jo jag har danstävlat i både Norrköping och Jönköping, hållt lektioner i dans, försökt att sköta skolan (fast jag har glömt bort att plugga helt och hållet) , shoppat en hel del och så har jag fikat på östermalm var och varannan dag.

Saknar min pojkvän sååå sjukt mycket. Vi är inte vana vid att vara ifrån varandra i mer än några timmar.. Nu så har vi inte träffats på 4 eller 5 dagar..buuhu.. Men imorgon så ska jag in till Österm och pussa på min lilla prins när han har slutat jobbet där.
God natt och ha en trevlig valborg och ett gott nytt år..skämt åsido.*förvirring* ...-.-

 
(Jag och Rickard i Jönköping.)
Jaaag vet, det ser ut som att jag skriker.. Men jag gapar bara.. eeeh väldigt stort och fult! fullt normalt! ellerhur?!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0