sorry

Sorry för en dålig uppdatering, höhö.
Det är julafton snart!!!!!!!!!!!!!!!! om 2 dagar för att vara exakt.
Och jag har inte handlat klart alla julklappar. Tror nästan inte att det blir några fler för det finns bara skit i butikerna. Det är inte utplockat för det finns varor, men det är bara skit? Inget fräsh. Bara gammalt och tråkigt med rea lappar. Tycker att dem där lapparna kan få sitta på nya fräsha varor också MOHAHA, men det är bara mitt önsketänkande. Det var några dagar sen jag träffade min boy nu. Hoppas att han kommer till mig efter jobbet.


Det har vart -15 grader ute hela dagen. Alla bara klagar!! Jag trivs när det är många minus, jag älskar kylan och synen nu. Det är så vackert vårt landskap. Jag kan tänka mig -15 till.. Men bara nu. Inte när jag befinner mig i skidbacken för då lär jag få köldskador thi.



Förresten, fixade mina ögonbryn igår. Plock och färg. Och shit vad snygg jag vart. Trött på att ha bleka eländiga ögonbryn. Snyggt med lite färg. Man kan dessutom minska sminket. FRESH VETTU:)

PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0