Jag kollapsar... ååååooohhhh

Fan, hej. Kul att du tittade in här, hihiihihh.
Ja, jag har d a m p just nu. Jag har vart utan cigg i nästan 2 veckor, jag bestämde mig för att sluta för nästan 2 veckor sedan alltså. Det har gått bra, har inte ens känt suget. Men nu är jag sur, sur, sur, sur o återigen sur, så nu kom begäret vill jag lova. Oj oj oj, min kropp skriker efter cancerpinnen just nu. Men nej, ikke sa nicke. Det är bara att kämpaaaaaaaaaaaaa och stå emoooooot. Jag ska inte, jag vill inte. Jo jag vill... Min danspartner Rickard kommer hit snart... Och han kommer säkert komma gåendes med en såndär skabbig cancerpinne i handen, *morr*. Om man äter? då vorde begäret/lusten försvinna..... Men, äter vadåå?? Godis? Neeeeee:( då blir jag fet.
Min kropp börjar kännas klumpig och jag har tårar i ögonen. Känner mig lika stor som en buffel möööhö:( Nej Amanda skärp dig, du inbillar dig bara massa saker. Du är fitt som en prinsessa och NEJJJJJ jag vill röka. NÄÄÄÄJ SKÄRP DIG DITT STORA FETA PUCKO. eee heheheh nej nu ska jag gömma mig under en mössa eller något:)
Eller ska jag gå ut o möta rickard och ta 1 blåss? Men komigen, sucka inte.... ETT BLÅSS kan vell inte vara farligt? Kommer jag vilja ha en cigg om några timmar då??  Men helg röka då? det är vell okej? Vissa helger alltså?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0