kväll, unicef

Jaah nu ligger man här i soffan och degar igen. Idag så kom jag hem ifrån landet (Tyresö). Har vart där med Andreas. Vi fick dessutom se en brasa, mysigt värre. Vädret kunde däremot ha vart bättre.
Nu ligger jag och kollar på Humorgalan på kanal 4, det är en slags gala som samlar in pengar till Unicef. Fan vad hemskt det är att jag ligger här i en skön soffa med en bärbar data och har en vattenkran bara någon meter ifrån mig där jag kan dricka hur mycket vatten som helst och sen så har jag tillgång till ett kylskåp också, fullt utav mat. Samtidigt fast på andra sidan jorden så ligger barn och får sprutor med näring i för att överleva trots all vätskebrist. Man blir tagen och orolig men gör man något åt saken när pogrammet är slut? eller har man glömt det en minut senare och ligger och kollar på något larvigt program som inte alls handlar om något särskilt viktigt? jammmmjahmajh.... jaja.
peace peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0