In Sweden we call it

Allt började...
På en fest i Brommaplan, han var full. La faktist inte ens märke till honom. Satt o halsade vodka. Han strulade upp min dåvarande bästevän. När vi skulle gå så sprang han efter mig ner i porten och frågade om mitt nummer. Brukar inte ge ut det hur som helst, men han förvånade mig och var trotts lukten och fyllan ganska fräsh. Det dröjde, vi böt msn och pratade där lite titt som tätt. Efter att ha pratat där i lite mer än ett halvår så blev första dejten hemma hos mig. Det var kärlek vid första ögonkastet ifrån bådas håll. Det klickade helt enkelt!

Vårt förhållande är...

Väldigt tajt. Intensivt. Vi träffas i stort sätt varje dag. Att sova med varandra har blivit en ren självklarhet. Sängen känns för stor när jag ligger ensam i den, även fast det bara är en 120 säng. Första veckorna kändes den trång. Nu märker vi inte av varandra längre. Vi hittar på mycket saker! En stor räddning till vår relation. Ja, jag tror att om man inte delar något intresse eller har något gemensamt så brister förhållandet. Så att hitta på lite småsaker förgyller förhållandet. Kan vara att baka, laga en måltid, gå på bio, spela biljard/bowling, shoppa osv...

Det bästa med Andreas är...

Omöjligt att svara på konkret. Vi delar humor. Och det är enligt mig det viktigaste, vi roar varandra. Han tröstar bra och märker när något är på tok. Han är en väldigt bra lyssnare. Han är generös och omtänksam. Sen ska vi inte snacka om utseendet.. Det är ju bara ett plus att han ser väldigt bra ut om jag själv får säga det! rumpan... oj nej nu ska vi inte gå in på mer detaljer. Som sagt, insidan är alltid viktigast. Spelar ingen roll om det är en vän eller en pojkvän.

Det sämsta med Andreas är...

Inget jag vill dela med mig utav till mina bloggläsare. Självklart har alla människor negativa sidor. Men hos Andreas så överväger dem positiva. LÄTT. Annars hade det inte vart han och jag. Dem negativa kan man alltid finslipa på. Man kan alltid bli bättre. Vad det än gäller. Det finns ingenting som inte går. Med det så menar jag inte att det finns något med honom som jag skulle vela ändra. Bara minska eller förstärka. Han är i vissa sammahang lite osäker, vilket jag tycker är helt i onödan. Han är killen som nästan har allt, så att sträcka på ryggen kan han alltid träna på!


Jag älskar Andreas massvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0