sov gott då.

Ikväll så var mamma och jag iväg på lite salsa aerobic. Kul att det för en gångs skull var en kille som var ledare. Lite ovanligt, men mer spännande. Nu har jag letat lite lägenheter på datan. Ska gå upp o sussa faktist, för att orka med morgondagen. Blir förmodligen först en fika med Vickan som är här hemma över lovet. (Pluggar annars i Kiruna)! O imorgon eftermiddag så blir det nog en bowling match, familjen och killen vill ha en revansch mohaha.
Jag ska passa på och träna på tipsen jag fick ifrån bowlingledarna sist jag spelade. Har nämligen upptäckt att bowling är sporten man kan tjäna stooora pengar i !!!!!!!!!!!!!!
Hoppas inte att någon snor min idee nu, ssssshhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0