Stor tjej

God morgon!
Sitter i soffan med datan i knät och kollar på mtv. Väntar på att min pojkvän som förmodligen är trött över gårkvällen ska vakna. Han befann sig nämligen på killer queen på Anexet igår kväll. Han tyckte att det var jätte bra och likt riktigt queen. Jag ska snart göra frukost till syster, sen städa inför imorgon. Släkten kommer nämligen hit då och firar min syster som fyller 14 imorgon. Tjejen börjar bli stor... Eller det har hon varit länge men jag vägrar inse det. Hon växer ikapp mig... Hehe det har hon förresten redan gjort. Iaf på längden!!

Är jätte sugen på att köpa en kinesisk hund. Dem är så himla fina... Men plånboken vill inte detsamma hehe.

Vi hörs !

(sister)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0