I brist på inget att göra...

Nio saker du ser fram emot:
Min födelsedag
Att få barn
Att min jobbkarriär kommer ge mig miljoner.. haha drömma kan man!
Körkortet
Shopping
Förlovning
Julafton
Snowboard
London

Åtta saker du har på dig dagligen:
Trosor
Läppglans
Strumpor
Top
Hårklämma/toffs
Hårnålar
Deodorant
Perfym

Sju saker som irriterar dig:
Att man måste jobba för att få pengar haha.
Läxor
Dumma människor, bokstavligt d u m m a.
Skoskav
Fjortisar
Alkoholpåverkade människor
Dammet på mitt rum

Sex saker du rör varje dag:
Tandborsten
Kylskåpet
Mobilen
Datan
Andreas
Mig själv

Fem saker du säger ofta:
Hallå,
Ja/Nej
Svordommar
Jag är hungrig
Liksom

Tre saker du gör varje dag:
Äter
Kissar
Smsar

Två band du har sett live:
ACDC & In flames

En person du kommer att spendera resten av ditt liv med:
Har jag tur som faktist har träffat... Andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0