Livet och Lycka

För ovanlighetens skull så tänkte jag faktist ta och blogga lite. Min prinsessa ligger och sover brevid mig på soffan, inrbäddad i sitt fluffiga duntäcke. Ibland så knorrar hon till lite i sömnen, hon måste drömma mycket och livligt. Om jag hade vart i hennes storlek så hade jag också krypt ner innanför hennes täcke och kramat om henne, men vår soffa är liten och vi får inte plats just nu hehe. Alldeles nyss så blev jag sådär akut fika sugen. En brownie och en kaffe latte skulle sitta fint. Jag som inte har fått "kaffesug" under hela graviditeten eller månaden som gått nu? Kaffe är en dum vana, kan även bli en dyr om man (typ varje dag) har vägarna förbi olika fik. Innerst inne så är jag en liten svullis, en fin svullis, svullar bara sånt som ögat gillar, inget kladd.

Om det ska vara ett sådant här väder resten utav sommaren så kan man ju lika bra börja längta efter vintern. Inget illa menat egentligen, jag älskar vintern och vinterns alla aktiviteter. I år lär det dock bli lite svårare att hinna med och få tid till att åka i backen. Lite tid får jag se till att ta mig, inga problem.

Idag blir det en thai lunch med mamma nere på torget. Gillar att promenera med barnvagnen, men det är tyvärr inte så lockande då det ser ut att komma en riktig skur snart.. Så jag tror att vi åker bi. Lilltjejen har vaknat, hon är glad. Kan inte sitta med ryggen mot henne vid datan då, ska vila båda mina ögon på henne för hon är så söt!
Mitt barn, min dotter, min fina Zilla. Mina ögon blir helt tårfyllda när jag inser hur lycklig jag är. Jag tackar gud för att jag får vara med och se zilla bli större och större för varje dag. Vara med i hennes utveckling är underbart! Jag älskar mitt barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0